Oldalak

hétfő, július 06, 2009

contramal


A contramal egy nagyon szemét gyógyszer. Úgy kiütött, hogy kb mozogni nem bírtam, az izmaimat nem tudtam használni, ami rohadtul nem vicces, mikor az olyan természetes dolgokra, mint pislogás, nyelés, vagy légzés, is tudatosan kell figyelned. Ezen felül pisilni sem bírtam (olyan apróságok, mint hogy nem tudom megfeszíteni a vádlim, vagy bármilyen izmom, már-már nem is érdekel, csak kurva ijesztő). Igen, ilyan szinten blokkolta az izmaimat, meg az idegeimet. Elég félelmetes érzés. Cserébe teljesen nem múltak el a fájdalmaim. Tegnap ezek után, mikor már biztos voltam benne, hogy ezeket a dolgokat a contramal produkálja, úgydöntöttem rá sem nézek többet. Ma reggelre ürült ki a szervezetmből. Nem akarom elmondani, milyen kurva szarul érzem magam, és hogy mennyi mindenem fáj egyszrre, iszonyúan. Eddig nem is tudatosult bennem, hogy ilyen szar, csak most, hogy nem fájt, és hirtelen újra elborított...
Hagyjuk, nagyon félelmetes élmény volt ez a pár nap. Eddig azért (is) feküdtem mert kiütött teljesen, most meg úgy fáj, hogy azért vagyok kénytelen gyorsan visszahanyatlani.

Pro: Fájdalmat csillapít tényleg.
Kontra: Minden mást is csillapít, amit kurvára nem kéne. (ki akarja, hogy nullára csillapítsa a légzését?)

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

100mg osat szedtem bordatörésre,
spőt akorházban eératktam és kértem rá egy voltaren injekciót h kiüssem magam úgyis unatkoztam:) de nem ütött annyira szerezetem mellé alatatót abból vetrem2 áés kiütött.
De amiről te beszélsz olyat nem tapasztaltam még
2x es adagot azaz 200mg használatas során sem, amni inkább aggasztó h a májad nem bontja le és hepatitist okozhat csak itthon em reklámozzák h kb 3hétig tesztelték embereken... Na ez baj. hogy májad hazavágja pár hát alatt én inkább piáltam ha fájt a bordám minthogy ezt asszrt tovább szedjem, miutánm egy svájci doki ismerősöm mondta h mi a szitu ezzel acontramálalal
Pöti

Névtelen írta...

Az igazság az, hogy emberfüggő a dolog. Én pl. rendszeresen szedem, olyan dózisokban hogy egy normális ember simán kifeküdne tőle, igaz évek óta teszem, de volt olyan hogy szivességből adtam pár szemet és az illető elalélt az első szemtől. Amikor anno elkezdtem szedni, nekem is voltak hasonló tüneteim, igaz nem ilyen mértékben. Teljes, hirtelen elgyengülés szinte ájulásszintre, remegés, szájszárazság,hideg veríték. Nekem ezeket a fájdalmam nagysága kontrollálta talán. Emellett, még vénásan is toltam magamba. Senki ne higgye hogy ez narkotikumfüggőség lenne, mert semmi ilyet nem ad.Egyszerűen csak eljutsz odáig hogy mindent megteszel hogy ne fájjon. Viszont, az is igaz hogy már semmilyen más / kivéve a dögerös igazi kábító fájd.csill./ gyógyszer nem használ. És hogy milyen mellékhatásai vannak? Az ember mérlegel, két rossz közül melyik az elviselhetőbb, a mostani fájdalom, vagy a majdani talán szervkárosodás.
ego

Névtelen írta...

Nekem komoly tapasztalatom van a gyógyszer hatásaival kapcsolatban.Először is a tájékoztatóban le van írva,hogy ópiát származék,vagyis hogy pontosabb legyek,az ópiát receptorokra hat.
Második fontos tapasztalat:az első bogyó mindig üt.A későbiekben több adag kell a teljes "betépés"élményéhez,ezt elég keményen is lehet akár űzni,ha fiatal a szervezet,és bírja a mája még.
3dik tapasztalat:a gyomor telítettségétől is függ hogy mennyit veszel be.Ez alatt azt értem,hogy ha üres gyomorra veszel be egy pirulát ne csodálkozz ha üt,és ha telehassal veszel be egyet,akkor semmit se érzel-ahhoz sokkal többre van szükség!
4:Egy nap több pirulát is be lehet venni,főleg ha az ember nagyon hamar és keményen akarja benyomni magát.Nekem legutóbb elfogyott egy egész levél egy nap alatt!
5:tényleg csillapítja a fájdalmat.Az idegességen is segít,tény és való,hogy az izmok enyhén megfeszülnek,és nehéz a mozgás.Kicsit merev.Az élmény felfogása lehet kellemes és kellemtlen egyaránt.Ez felfogás kérdése.Személy szerint én élveztem-különben nem kapkodtam volna.
Az elején enyhe kellemes szédülés
jellemzi,és nem vágja le az ember először mitől.Aztán jön rá,hogy a gyógyszer.
DE azért VIGYÁZAT!Túl lehet adagolni!Alkoholt ráinni mértékkel mert erősíti az alkohol hatását,-feltéve ha nem akarsz nagyon kész lenni és előbb utóbb detoxikálóban vagy valami rehabon végezni!
EZEN KÍVÜL EGY FONTOS DE A KÖZTUDATBAN NEM ELTERJEDT MELLÉKHATÁS!:nagy mennyiségű fogyasztás esetén a gyógyszer hatása alatt,és az azt követő egy-két napon keresztül IMPOTENCIA lehetséges mindkét nemnél-leginkább férfiaknál egyébként-ha csak alakalmi használat,akkor annyira nem baj,mert egy-két alkalommal megengedhető,de ezzel nyílván nem szex partyba fognak menni az emberek :D mindenki fogyassza egészségére és egészségtelenségére!
:D ahogy tetszik

Névtelen írta...

Fontos még közölnöm mit is tartalmaz a Contramal:D

Nem kell benne mindent érteni,elég ha slávortokban értjük miről is van szó

Névtelen írta...

http://hu.wikipedia.org/wiki/Tramadol

Ket on 2010. július 9. 9:57 írta...

Kedves Névtelen!

Értékelem a lelkesedésedet a gyógyszer iránt, de kérlek hogy az én blogomban ne reklámozd azt, mint "élvezeti cikket". Tisztában vagyok vagyok vele, hogy a contramalt nem csak fájdalomcsillapítóként szedik egyesek, de ennek a megtárgyalásához vannak megfelelő fórumok.

Ja igen, és neked kevésbé a hatásaival, mint inkább a MELLÉKHATÁSAIVAL van komoly tapasztalatod. ;)
És amit elfelejtettél még hozzáfűzni: hazavágja a májadat teljesen.

Én csak annyit tudok mondani, hogy örüljön akinek nem kell gyógyszerekkel tömnie magát, felesleges dolog szándékosan előidézni a bajt.

Persze valamilyen baj már biztos van, ha a contramal jó bulinak tűnik..

Lacel on 2010. július 11. 10:31 írta...

Ker-tel értek egyet. Örüljön az, kinek nem kell szednie, viszont vannak olyanok is, akiknek meg muszáj, mert különben esélye sincs arra, hogy élhessen az életében. De még lehet így sem, ahogy olvastam.

A gyógyszert magát nem ismerem, de összességében a gyógyszereket igen.. Sajnos el kell hogy mondjam, hogy mocskos dolog egyáltalán gyógyszert szedni is, legyen az Contramal, vagy az én estemben pl a Betaferon. Mindegyik ritka mocskos mellékhatásokkal jár... A legjobb az, ha nem kell szednie az ember fiának/leányának

Aki meg a mellékhatásokért szedi.. háát... Hadd ne írjak olyat, ami nem ide valósi ^^

*öleli Ket-et*

Vickey on 2011. május 16. 19:17 írta...

Én 21 éves vagyok, 2008 óta szedem, mert másképpen sem fogni, sem ülni nem bírnék a fájdalomtól. Semmi negatív hatását nem tapasztaltam, kivéve, amikor napi 200mg-ot vettem be, 4 No-spával meg a többi gyógyszeremmel ("mert nőnek lenni jó"). Akkor elaludtam, szédültem, kába voltam.
Mellette is vannak fájdalmaim,de elviselhetőbb.
És én is elítélem azt,aki élvezeti cikként fogyasztja. Én örülnék, hogy ha nem kéne 21 évesen 10 féle gyógyszert szedem, nem hogy tudatosan romboljam az egészségem...

Vickey on 2011. május 16. 19:19 írta...

Ja, 2x 50mg-ot szedek mindennaposan.

Névtelen írta...

tramadol???:D első tabletta utáni szerelem, 400 mg megdolgoztatja az enzimeket de a hatás.... mintha egy új videókártyát raktak volna a gépbe, mértékkel mindent szabad //toxikológus//

Ket on 2014. február 20. 13:59 írta...

Kedves Névtelen!

Nem érdekel, hogy toxikológus vagy. Rád is vonatkozik a 2010. július 9. 9:57 írt kommentem, amit szintén egy Névtelennek címeztem.

Szép napot,
Ket

Névtelen írta...

Nekem tud valaki szerezni?

 

ami a szívemen, az a szádon Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template